Saturday, April 2, 2011

Hari Kedua ( Separuh akhir dan Perlawanan Akhir)



Hari penentu pasukan mana yang layak menjadi johan zon johor jaya. di mulakan dengan perlawanan separuh akhir pertama di antara SKPJ3 bertemu SKPJ2 . SKPJ3 tiada masalah untuk menundukkan pasukan SKPJ2 dalam perlawanan separuh akhir pertama dengan jaringan 4 - 0 . Jaringan gol di jaringkan oleh Mohd Ikhmal dengan 4 gol dan muncul sebagai penjaring terbanyak kejohanan bola sepak zon johor jaya.

SKPJ3 telah layak ke perlawanan akhir bola sepak zon johor jaya dan akan bertemu pasukan SKTD di peringkat perlawanan akhir zon johor jaya. Perlawanan akhir ini secara keseluruhannya di kuasai oleh SKPJ3 dengan serangan bertalu-talu tapi pertahanan kental pasukan SKTM amat sukar di tewaskan.. penentuan pasukan juara melalui sepakan penalti yang berkesudahan SKTM menewaskan SKPJ3 dengan jaringan 3 - 2 ( badi penalti tak habis dari dulu)


Johan : SK Taman Molek
N.Johan : SK Taman Permas Jaya 3
Ketiga : SK Permas Jaya 4
Keempat: SK Permas Jaya 2

Pemain Terbaik : Nik Ahmad Rohaizat ( SKPJ3)
Penjaring Terbanyak : Muhd Ikhmal ( SKPJ3)

aiiii nak buat macama mana....dah nasib... Takpe bwah 11 dan bawah 10 SKPJ3 akan terus mencipta kejayaan.. selepas ini fokus kepada Pasukan SKPJ3 FC Junior ( program tunas bola sepak SKPJ3) tahniah kepada pemenang... SKPJ3 anda tetap terbaik!!!!...

1 comment: